maandag, augustus 06, 2007

 

De opvolger van Berkshire Hathaway

Ik ga het niet langer geheim houden, de Insider abonnees op de Global Energy Newsletter hebben de naam van dit fonds van mij doorgekregen. Alleen aan hen geef ik de naam van dit fonds door. Ik koop maandelijks bij, zodat ik op termijn een prachtige positie in dit fonds kan opbouwen.
Als u de geschiedenis van Warren Buffett en zijn Berkshire Hathaway kent, dan weet u ook dat het nogal wat is om te stellen dat er een opvolger voor is. Een bedrijf dat staat waar Berkshire dertig jaar geleden stond.
In Amerika zien we nu grote instituten in problemen komen omdat ze toch de verleiding niet konden weerstaan en aan de lucratieve, maar bedrieglijke Subprime handel hebben meegedaan. Het bedrijf dat ik als 'de opvolger van het Berkshire Hathaway fonds' zie, had echter al direct besloten dat zulk een handel en wandel beneden haar degelijkheid zou zijn en liet zich er niet mee in.
Kijk, en dat toont dan de klasse van een managementteam en een bedrijf.
Als ik één enorm voordeel mag noemen van het Insider abonnement, dan is het al het feit dat de Insider abonnee de naam van dit bedrijf te horen krijgt.
www.globalenergynewsletter.nl


Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl

Labels: , , , ,




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?