maandag, juli 30, 2007

 

TrendMethodische Aanpak

Ik denk dat het goed is om, gezien de beurs perikelen van de laatste dagen, toch weer eens te kijken naar de door mij in 1999 op papier gezette trend methode.
De methode is geen geheim, ze heeft al vanaf 1999 gewoon open op de site gestaan. Toch is het voor veel beleggers toch een eyeopener omdat de methode laat zien wanneer bepaalde posities interessant zijn.
Beleggers die zich strikt aan deze methode houden zullen constateren dat ze een bovengemiddeld resultaat boeken. De reden is dat de belegger dan namelijk veel minder 'zomaar' in posities stapt, maar dat heel de portefeuille opbouw met een plan gebeurd.
Ik wijs u op dit moment alleen even op de methode. Mogelijk dat ik op een later moment wat dieper op de zaak in wil gaan. Nu is daar even de tijd niet voor. Ik heb wat storingen op te lossen.


Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl

Labels: , , , ,




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?