maandag, september 17, 2007

 

Beurs broker Binck wil Alex

Het is nu geen geheim meer, Binck lonkt volledig publiekelijk naar Alex en wil maar al te graag de Rabobank dochter ten huwelijk vragen.
De Rabobank kan op die manier tegen een topkoers van de broker af komen. Weliswaar gelooft Binck nog altijd in het verhaal dat beleggers bereid blijven veel te veel geld per transactie te betalen, maar ik wijs de betalende abonnees op Global Energy newsletter toch uitdrukkelijk op een broker die handelen voor 1 dollar per transactie mogelijk maakt en hoe ontzettend veel rendement dat scheelt.
Als u per jaar 40 transacties in Amerikaanse aandelen doet, en met kopen en verkopen zit u snel aan dat aantal, dan scheelt het op jaarbasis 760 euro.
Wetende dat de professional service op dit moment vanwege de aanbieding slechts 349 euro per jaar kost, is het abonnement er al dubbel uit.
Als u 760 euro per jaar geen probleem vindt om extra uit te geven, dan mag u de professional service ook voor 1000 euro per jaar afnemen. Ik beloof dan dat ik 349 euro daarvan zal overmaken aan een goed doel. Ik denk toch niet dat er veel mensen zijn die zo gek zijn. Waarom zijn diezelfde beleggers dan echter wel bereid hetzelfde geld aan een rijke bank te schenken die niet zo'n enorm deel aan een goed doel schenkt?
Persoonlijk denk ik dat er altijd beleggers zo gek zullen zijn om de brokers en banken te spekken. Luiheid, gemakzucht of simpelweg angst voor verandering is een prachtige winstbrenger voor de banken en brokers. Toch zullen de dure banken en brokers het moeilijk krijgen als vooral de actieve beleggers het goedkoper gaan zoeken. Deze actiee beleggers/trader krijgen nu al kortingen en die kortingen zullen de aankomende tijd alleen maar groter worden. Wat mij betreft doet de Rabobank Alex snel van de hand. Nu is de hoofdprijs nog te vragen.


Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl

Labels: , , , , , ,




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?