maandag, juli 23, 2007

 

Ebay kansen

De grote plus binnen het concern Ebay is naar mijn idee nog altijd Paypal. De aankoop van dit concept is een gouden greep gebleken. Beleggers waren daarna minder enthousiast over Skype, want dat werd wel erg duur overgenomen, maar Skype is al winstgevend en is dus pertinent geen slechts aankoop geweest. Ebay is naast Google op Internet een partij om rekening mee te houden, maar met een K/W van 37 en een PEG ratio van 1,3 is wat mij betreft het aandeel te duur geworden. Er komt vast wel weer eens een moment dat beleggers massaal afscheid nemen en de vergissing maken om Ebay aan de kant te zetten. Het is naar mijn idee niet nodig om haast te maken met deze aandelen. Ik heb ze graag, maar een K/W van onder de 20 en een PEG ratio van onder de 1 lijkt me echt heel veel interessanter.


Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl

Labels: , , , , ,




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?