woensdag, mei 09, 2007

 

StockTrends TA programma

Als u dit programma gebruikt moet u links boven eens kijken naar de versie waarmee u werkt. Ik heb vanochtend versie 1.65 gedownload. Er is heel veel veranderd met deze nieuwe versie! Vooral in de grafiek kan nu veel meer en er is een indicator bijgekomen.
Iets wat ik zelf niet gebruik, maar wel heel mooi is, is portefeuille beheer. U kunt daar de door u ingenomen posities plaatsen en bijhouden. U kan er ook optie-posities bijhouden. U kan zelfs transacties importeren! Dat kan heel veel typewerk schelen!
Ik zie nu ook in het programma een optiecalculator, die had ik in de versie die ik eerder gebruikte, ook nog niet gezien.
Het mooie van dit programma is, u kan het 30 dagen lang volledig functioneel inclusief koersen gratis gebruiken. Bevalt het, dan kunt u voor een paar tientjes per jaar een licentie nemen. Bevalt het niet, dan wist u het programma en dat was het. Een betere deal kan ik me amper indenken!
www.stocktrends.nl
PS: Denkt u er aan, eerst de oude versie verwijderen en dan de nieuwe installeren. Helaas raakt u daarmee wel alle eerdere instellingen kwijt. Dat is de prijs voor een programma met weer wat meer mogelijkheden.

www.stocktrends.nl (via www.beursbox.nl)

Tom Lassing

Labels: , , , ,




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?