maandag, december 28, 2009
2009 was een fantastisch jaar
Welke belegger heeft het niet enorm goed gedaan in 2009? Helaas niet iedereen, daar schreef ik vorige week al over, maar de meesten wel. Na een rampzalig 2008 waarin ook wij (op papier) enorme verliezen ten opzichte van de hoogste koersen opliepen, werd 2009 het jaar van het grote herstel.
Nieuwe 2009 BeursAccent abonnees hebben direct kunnen profiteren van de koerswinsten, alleen werd het gaandeweg 2009 weer lastiger om veel interessante posities te blijven vinden. De grote klappers werden in 2009 gemaakt door beleggers die rond maart 2009 instapten en weer gingen beleggen. Wie toen abonnee van BeursAccent werd en keurig meedeed, zal een giga jaar gehad hebben.
Bestaande abonnees die 2008 meemaakten, hebben het verlies van 2008 meestal wel goedgemaakt en misschien, als ze ook bij bleven kopen, net zoals de service deed, een stukje winst gemaakt. De meeste abonnees kunnen op betere koersen kopen dan de service zelf, die meestal puur op een aangegeven niveau zal aankopen en verkopen.
We bleven als service terecht trouw aan de methode. De professional abonnees behaalden daarom 6 keer een 100% winst op een aandelen positie. De Insiders haalden zelfs in 2009 12 keer een 100% winst. We bouwden de portefeuille uit, omdat ook nieuwe abonnees willen kunnen kopen. We namen vrijwel geen afscheid omdat de aandelen die we hebben over het algemeen heel mooi zijn. We hebben nog geen redenen om er afscheid van te willen nemen.
Een aantal andere aardige details: Sinds we deze service in maart 2006 gestart zijn, is nog nooit een bedrijf waarin we belegden op dat moment failliet gegaan. In 2007 hadden we zelfs geen enkele verliesgevende transactie.
Als belegger moet je geduld hebben. Wie als belegger dat geduld kan opbrengen en gaat voor de uiteindelijke winst, die zit goed bij BeursAccent. Een degelijke aandelen service die bij de Insider service aangevuld wordt door meer posities en een optieservice van hoge kwaliteit.
Neem nu een abonnement!
Nieuwe 2009 BeursAccent abonnees hebben direct kunnen profiteren van de koerswinsten, alleen werd het gaandeweg 2009 weer lastiger om veel interessante posities te blijven vinden. De grote klappers werden in 2009 gemaakt door beleggers die rond maart 2009 instapten en weer gingen beleggen. Wie toen abonnee van BeursAccent werd en keurig meedeed, zal een giga jaar gehad hebben.
Bestaande abonnees die 2008 meemaakten, hebben het verlies van 2008 meestal wel goedgemaakt en misschien, als ze ook bij bleven kopen, net zoals de service deed, een stukje winst gemaakt. De meeste abonnees kunnen op betere koersen kopen dan de service zelf, die meestal puur op een aangegeven niveau zal aankopen en verkopen.
We bleven als service terecht trouw aan de methode. De professional abonnees behaalden daarom 6 keer een 100% winst op een aandelen positie. De Insiders haalden zelfs in 2009 12 keer een 100% winst. We bouwden de portefeuille uit, omdat ook nieuwe abonnees willen kunnen kopen. We namen vrijwel geen afscheid omdat de aandelen die we hebben over het algemeen heel mooi zijn. We hebben nog geen redenen om er afscheid van te willen nemen.
Een aantal andere aardige details: Sinds we deze service in maart 2006 gestart zijn, is nog nooit een bedrijf waarin we belegden op dat moment failliet gegaan. In 2007 hadden we zelfs geen enkele verliesgevende transactie.
Als belegger moet je geduld hebben. Wie als belegger dat geduld kan opbrengen en gaat voor de uiteindelijke winst, die zit goed bij BeursAccent. Een degelijke aandelen service die bij de Insider service aangevuld wordt door meer posities en een optieservice van hoge kwaliteit.
Neem nu een abonnement!
Tom Lassing
www.beursbox.nl
www.beursblogger.nl
Labels: aandelen, aandelentips, beursaccent, call optie, koers winst, optieadvies, succes