woensdag, januari 18, 2006

 

SULPHCO transactie

Gisteren steeg SUF intraday weer even meer dan 10% waarna ik op 100% winst een deel van mijn bezit in SUF verkocht heb. Dit is een te mooie winst om te laten liggen. In enkele weken 100% maken we tegenwoordig niet veel meer mee. U maakte nu ook een keer live mee hoe gek het kan lopen. Ik schreef al in december, dit is het seizoen van de kleine aandelen Sulphco was er zo één.
Ik krijg nu regelmatig mail met de vraag hoe ver dit kan gaan.
Ik weet het serieus niet. Als u zelfs nu nog in wilt stappen, dan is dat prima mogelijk, als u maar met een strikte stop loss werkt. Gebruikt u daarvoor bijvoorbeeld de "Pluk de Dag' methode. www.beursbox.nl/bedankt.html. Nu de beurs zo keldert lijkt het me goed om even heel voorzichtig te zijn met instappen. Daarnaast loopt het seizoen voor de kleine aandelen nu weer af. Vaak is het in februari echt weer over, dus gaat u nu niet iets najagen terwijl de trein het station al verlaten heeft. De overige aandelen krijgen van mij een stop loss op 16,45 mee. (intraday)
Fundamenteel is dit aandeel een houdertje. De vraag naar de aandelen kent nu echter hype-achtige trekjes en dan gaat het allemaal wel erg hard.


Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?