maandag, januari 16, 2006

 

Een nieuwe beurs startpagina

Ik hoop er deze week de laatste hand aan te kunnen leggen, maar dan is eindelijk de nieuwe beurspagina een feit. Kijkt u op www.beursstart.nl voor de mooiste startpagina die u ooit zag.
Mag ik dat zeggen?
Ik denk het wel, maar overtuig u zelf even van dat feit.
Het is de eerste in een serie van mogelijk een stuk of dertig/veertig startpagina's. Klikt u vooral ook op 'meer links'. Vooral de pagina erachter is een extra die u niet snel bij andere startpagina's zult tegenkomen. Dit is in wezen de tweede generatie startpagina's. Niet alleen een verzameling links, maar ook een bron van informatie over sites en services.
Ik wil het beheren van dertig tot veertig startpagina's uiteindelijk niet allemaal zelf gaan doen. Ik ga daarom een aantal ondernemende personen de kans geven hier een stuk tweede inkomen mee te verdienen. Daarover over enige tijd meer in de tweede inkomen nieuwsbrief. www.tweedeinkomen.com


Tom Lassing




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?