woensdag, januari 11, 2006

 

Gokken als belegger

Een jaar geleden heb ik een service gepromoot die 'gokken' als 'belegger' benaderde. Prachtige resultaten, alleen de persoon erachter had de kracht van de Beursbox nieuwsbrief onderschat. Veel te veel beleggers hadden interesse in de service en hij kon het in feite niet aan.
Een vervelende zaak en toen ik dus benaderd werd voor een tweede poging stond ik niet direct te springen. Ik heb deze service daarom enige tijd gevolgd om te zien of het nu wel degelijk genoeg is opgezet.
De service is opnieuw ontworpen en de geleerde lessen zijn verwerkt.
Ik heb twee exclusiviteiten afgesproken.
1. Er zullen alleen klanten via de Beursbox nieuwsbrief benaderd gaan worden.
2. In heel nauw overleg met de service verlener heb ik afgesproken dat slechts 50 personen na de proefperiode tegelijk toegang tot deze service gaan krijgen.
De nummer 51 zal moeten wachten tot één van de vijftig gelukkigen genoeg verdiend heeft en er mee stopt of moet het geluk hebben dat na verloop van tijd blijkt dat de service meer klanten aankan.
Ik kan niet beloven dat de service het rendement van de laatste maanden blijft behalen, maar het onderstaande bericht zegt wel genoeg over deze resultaten van de laatste maanden:

- Ik weet dat je zei dat het beter was om nóg wat meer resultaten te hebben, maar ik denk dat het zelfs tegen me kan werken. Ik heb nu 570% rendement vanaf 12 nov, als ik nog een keer twee maanden wacht zit ik op 1000%. Wie gelooft dat nog? Ik denk dat veel mensen het niet realistisch vinden om 1000% winst te behalen in 3 maanden tijd met paardenraces.

Vandaar dat ik dit mailtje nu plaats. Het is inderdaad zo dat in een paar maanden 1000% rendement halen niet snel geloofwaardig meer is. Weet overigens wel, dit kan niet met ongelimiteerde bedragen. Het kan ook slechts met hooguit enkele tientallen mensen. Vol = vol
http://betfairprofit.moonfruit.com/


Tom Lassing




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?