vrijdag, juli 01, 2005

 

Laat top beurs analisten voor u werken

(Steekwoorden: Top beurs analisten, rendementen, adviezen, beleggingsadvies service)

Zoals u mogelijk weet ben ik deze week veel op pad geweest en heb ik veel beursmensen gesproken.
Zo sprak ik ook met Jack Hoogland, die een beleggingsadvies service heeft, waarbij hij de duurste en meest succesvolle analisten ter wereld voor zijn "top analisten service" laat werken.
Nu weet u, ik ben de laatste jaren geen vriend van analisten geweest, zeker niet als ze in dienst van banken zijn en ik weet dat Jack er hetzelfde over dacht.
Ik vroeg Jack dan ook hoe hij het voor elkaar krijgt een prachtig rendement te halen via de analyses van een groep die de laatste jaren over het geheel genomen bedroevende zaken heeft laten zien en die ook hij als onbetrouwbaar bestempelde.
Zijn antwoord was doeltreffend en raak:

"Ze zetten nu hun reputatie op het spel".

Analisten hebben zich nog nooit iets aangetrokken van wat beleggers voor resultaten behaalden met hun analyses en zullen dat waarschijnlijk nooit gaan doen. Een andere aanpak was dus nodig. Die andere aanpak is gevonden en ik garandeer u dat de analisten nu wel supergemotiveerd zijn om prachtige analyses te maken. Niet allemaal, maar wel de top analisten en dat zijn dus de mensen van wie jack zijn analyses betrekt.

Die nieuwe aanpak is briljant en eenmaal uitgedokterd zo simpel...
Het grote verschil is nu, de top analisten zetten hun reputatie op het spel met iedere analyse waaronder ze hun naam zetten. Bij een gebleken slechte analyse verliezen ze een stukje van hun status en marktwaarde.
Reken erop dat die ego's boven aan de lijst willen staan, al was het maar omdat hun eind jaar bonus er van af hangt.
Een briljante zet derhalve en via deze weg kunt u nu profiteren van bijzonder degelijke analyses waarmee Jack dan weer een mooie service weet neer te zetten.
Klikt u hier om meer te weten te komen over deze beleggingsservice.


Tom Lassing
www.beursbox.nl



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?