dinsdag, maart 30, 2010

 

Wazige aanbiedingen

Mede door de aandacht die ik vorige week gaf aan een aanbieding waar ik toch behoorlijke twijfels over heb, kreeg ik meer websites toegestuurd waar toch wel behoorlijke twijfels over de aanbieding geplaatst mogen worden. Wat te denken van een aanbieder die u 'gegarandeerd 20%" aanbied? Te mooi om waar te zijn... dat lijkt me wel. Ook hier een jonge ondernemer die van alles aan het beloven is. Het bedrijf bestaat al sinds begin 2010. Het heeft dan ook al een lange staat van dienst gemeten in dagen. U verstrekt de ondernemer 10.000 euro en u krijgt vervolgens iedere maand 1000 euro terug. U krijgt dat 12 maanden, zodat daarmee uw 20% binnen is. Hoe hij dat gaat doen, dat is onduidelijk. Hij legt alleen maar uit hoe u aan de 20% rendement komt. Hoe hij dat doet blijft geheim. Wel geeft hij aan dat het zou gaan om een franchise van een groepje jonge ondernemers aan de Spaanse Costa del Sol. Vooral dit laatste maakte het voor mij natuurlijk extra aantrekkelijk. Oplichters aan de Costa del Sol? Neen toch? Er wordt ook een Duits bedrijf genoemd dat ik ken van vastgoed beleggingen. Ze geven nog extra aan dat hier geen sprake is van een piramide of een vergelijkbare structuur... Waar we dan wel mee te maken hebben, blijft onduidelijk.
De kans dat u hier na een paar maanden niets meer hoort en de Costa del Sol er een nieuwe 'succesvolle' en rijke jonge ondernemer bij heeft, lijkt me te groot.

Download hier het E-boek ter voorkoming van Oplichting en bedrog. Het is gratis.

Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?