vrijdag, maart 02, 2007

 

Ganntrader

Ik kreeg vorige week twee mailtjes van lezers van de analyses van de Ganntrader. Ze vroegen zich af hoe Jan zou reageren nu zijn analyse niet uit leek te komen. We leken toen immers opwaarts door te breken. Jan kwam afgelopen weekend met publicaties en een analyse en bleef bij zijn standpunt dat we snel lager zouden gaan.
Hoe raar kan het lopen, want een paar dagen later blijkt dus dat hij er misschien een puntje en een paar dagen naast zat, maar niet veel meer. Ook ik moet toegeven dat hij het weer voor elkaar kreeg om het toch bijzonder accuraat neer te zetten.
Eind vorige week (AEX 510) voorspelde hij minimaal 490 begin maart.
In zijn jaarrapport dat in de eerste week van 2007 uitkwam, schreef hij:
Koersdoel AEX 506-512
Koersdoel Dow 12747
Forse daling tot in april
Ik geef toe, ik zag dat voor de AEX afgelopen weekend echt niet zitten. Waarom toch niet geluisterd en mijn toen op winst staande long Turbo's niet ingewisseld voor AEX turbo short? Ik weet nu beter, Jan heeft er een aandachtige lezer bijgekregen. www.systeemtrader.nl

Tom Lassing

www.beursbox.nl

Labels: , , , , ,




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?