maandag, november 07, 2005

 

Waar nu te beleggen?

We zien een hausse in goud en is Olie nog interessant?
Ik heb eigenlijk maar één plek waar ik u op wil wijzen. Ik deed dat vorig jaar in feite een jaar te vroeg, al zou u er niet op achteruit gegaan zijn, maar ik blijf erbij dat u in Japan zou moeten beleggen. Het makkelijkse is een Japan beleggingsfonds. Naar mijn idee zal Japan de aankomende jaren de beste papieren hebben. Wanneer moet u Japan in? Wat dacht u ervan om dat vandaag te doen?
Ik heb nog geen mooi overzicht van Japan fondsen voor u. Nu u echter weet in welke richting u moet zoeken, kunnen we met meerderen gaan zoeken naar degelijke fondsen die er al jaren ervaring hebben. Ik hou me aanbevolen voor suggesties. Stuurt u ze op tom@lassing.nl


Tom Lassing

www.beursbox.nl
www.japansecandles.nl




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?