dinsdag, november 01, 2005

 

HCC beleggen Culemborg bijeenkomst

Zaterdag zijn er geen kosten aan verbonden! U kunt dus naar Culemborg komen, ook als u geen lid van de HCC beleggen bent!
Om 10:00 uur zal ik de eerste presentatie in de grote zaal geven. Deze presentatie gaat over de toepassing van de Japanse Candles in uw analyses.
Ik zal daarbij uiteraard vanaf de basis beginnen en hoop zover te komen dat we interactief analyses gaan maken op basis van een grafiek die we opgebouwd zien worden. Of dat gaat werken, ik heb geen idee, maar als we het niet proberen, dan zullen we het nooit weten.
Wat zeker gaat lukken is dat ik iedereen een goed inzicht zal gaan geven in het gebruik van de Japanse Candles.
Meer informatie op www.hccbeleggen.nl
Overigens, als u komt, maakt u voor de zekerheid even een kopie van de eerste pagina van www.japansecandles.nl en neemt u dat mee. (Het overzicht van de patronen). Ik deel 100 van die overzichten uit, maar de zaal is groot genoeg voor 500 man. Er is dus een kans aanwezig dat de uitgedeelde overzichten op zijn als de animo voor de presentatie groot is.


Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?