donderdag, november 17, 2005

 

Affiliate Marketing E-book uitgekomen


Gisteren is zonder veel poespas mijn tweede E-book over Online Ondernemen uitgekomen. Het is een E-book over Affiliate Marketing geworden. In dit E-book toon ik aan hoe iedereen die dat wil in staat is een wederkerend inkomen met Affiliate Marketing op te bouwen.
Ook dit E-book ga ik twee jaar aanvullingen op verstrekken, want deze markt is nog zo in beweging dat dit E-book gewoon niet 'af' kan zijn. Ik moet echter niet te lang willen werken aan 'perfect' want dan is er over twee jaar nog niets uitgegeven.
Kijkt u op www.affiliatecursus.nl voor meer informatie. het E-book is geschreven voor particulieren die affiliate willen worden (ook zonder website) en voor ondernemers die als affiliate willen werken en/of affiliates willen inzetten om hun producten en diensten via hun netwerk aan te bieden.
Zeker iedereen die al eens iets in Netwerkmarketing deed moet opletten. In mijn ogen is Affiliate Marketing de opvolger en verbeterde versie van Netwerkmarketing. Het grote verschil is dat er bij Affiliate Marketing geen downline nodig is om toch een wederkerend inkomen op te bouwen.

PS: E-book is Elektronisch Boek. Het is een PDF bestand. Als u een hardcopy wilt, dan moet u het bestand zelf printen. Een bewuste keuze om het zo te doen, want een echt boek over dit onderwerp zou niet aangepast kunnen worden en in enkele weken/maanden verouderen. Door mijn twee jaar aanvullingen en nieuwe versies heeft u met een E-book uitlevering dat probleem niet.


Tom Lassing




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?