vrijdag, oktober 14, 2005

 

Innerlijke rust bij beurs beleggen

(Jack Hoogland)


Deze spontane mail werd ontvangen.
Beste Jack,
Heb ik geluk gehad U te mogen ontmoeten via internet.
Sinds vele jaren heb ik bijna alle systemen uitgeprobeerd, turbo's, opties, beleggingsblaadjes enz...
Steeds was ik de grote verliezer en was nutteloos abonnementsgeld en veel vrije tijd kwijt.
Ik gaf alle hoop op en probeerde een laatste keer het nog eens te proberen met STE Top-Analist Trading en wat blijkt nu na een dik jaar, wel mijn verliezen zijn omgeslagen in mooie winsten en daarbij zijn mijn angsten totaal verdwenen.
Het is eigenlijk doodsimpel kinderspel en het het brengt nog op ook, zelfs in dalende markten.
Gefeliciteerd Jack, doe zo verder, hoe je het ook doet, het maakt mij niet uit, ge doet het steeds.
Eerst was ik voorzichtig en investeerde kleine bedragen, nu natuurlijk veel meer.
Met al die andere onzin ben ik onmiddellijk gestopt.
Daarbovenop heb je me steeds ongelooflijk geholpen,opstellen account, mijn vergissingen recht gezet, E-mails vlot beantwoord en nog veel meer. Weet je nog dat je mijn fout rechtgezet hebt bij de broker, dat heeft je veel telefoontjes gekost en je wou daar geen vergoeding voor. Nogmaals bedankt daarvoor.
Mag ik je nog véél succes, geluk en gezondheid toewensen, ge hebt dat dik verdiend.
Ga maar eens lekker op verlof, dit gun ik U van harte.
Als dank ga ik direkt een nieuw abonnement aanvragen van"Momentum Trading" dit spreekt me ook aan.
Groetjes van Alfons.

Prachtig om zulke mooie complimenten te ontvangen. Maar het allermooiste van wat ik uit deze mail opmaakt is dat Alfons nu belegt met innerlijke rust. De beleggingsblaadjes zijn de deur uit, het zoeken is niet meer nodig en onzekerheid behoort tot de voltooid verleden tijd (ook als het eens wat minder gaat). Ook u kunt op deze eenvoudige manier beleggen. Iedere dag een update en op basis daarvan gewoon aandelen kopen en verkopen. Meldt u hier aan voor een abonnement zodat ook uw beleggersleven definitief kan veranderen.





<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?