maandag, november 20, 2006

 

Meer hebben door te Besparen

Zoals u mogelijk weet, heb ik onder andere een E-book over besparen geschreven. (De gelukkige vrek)
Nu besloot ik dit E-book eens zelf terug te lezen en er ook op te handelen.
Binnen een uur heb ik mezelf 1200 euro op jaarbasis kunnen besparen!
Zo had ik een mobiel abonnement waarbij ik indertijd ook het telefoontoestel heb genomen. Zonder BTW kwam het op 22,50 per maand. Wat bleek was dat het abonnement net verlopen was en ik per direct terug kon naar 7,50 per maand (ex BTW). Hetzelfde aantal belminuten, maar 66% goedkoper.
Mijn tweede GSM abonnement, wat ik amper bleek te gebruiken, heb ik direct ook maar opgezegd. 32,50 ex BTW per maand besparing. De TV gids, die nog amper ingezien werd, ook er uit. Al met al had ik met nog wat andere in het E-book genoemde onderwerpen in een uur tijd 1200 euro gewonnen. Ik weet daarom vrijwel zeker dat ook u kunt gaan beparen!
Het E-book is gratis, dus veel leuker kan ik het niet voor u maken. U kunt het hier aanvragen: http://www.succesverhaal.nl/ebooks.html


Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?