dinsdag, september 26, 2006

 

KPN Groep Marketing

Dat KPN de laatste tijd aan het experimenteren is met nieuwe vormen van marketing is al even duidelijk geworden. Ze doen het zoals iedere ondernemer het zou moeten doen, namelijk onbevangen en zonder vooroordeel.
Hun laatste stunt is het aanbieden van telefoondiensten in Nederland onder de naam Ay Yildiz.
Een wat vreemde naam voor een product in Nederland, maar dat is bewust. Het is namelijk een telefoondienst die puur gericht is op de omvangrijke Turkse gemeenschap hier in Nederland. De helpdesk spreekt zowel Turks en Nederlands en ook de voorwaarden van deze service zijn op de doelgroep afgestemd.
KPN laat goed zien dat ondernemingen slim moeten zijn. Het is niet het probleem van KPN dat hiermee nog weer een drempel om Nederlands te moeten spreken weggenomen is. De markt ligt er en KPN is slim genoeg om als eerste heel gericht juist deze enorme groep veel bellende consumenten aan te spreken.


Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?