vrijdag, september 22, 2006

 

Laag risico, hoog rendement

Mijn goede vriend en collega Jack Hoogland heeft de afgelopen maanden hard gewerkt aan een unieke nieuwe service, gebaseerd op bovenstaand principe.
Met www.topaandelen.com selecteert hij aandelen van topkwaliteit bedrijven die jaarlijks een prachtige winstgroei realiseren, maar die op dit moment te laag gewaardeerd staan. De aandelen die in het maandelijkse "Super Rendement Rapport" uitgebreid worden besproken, hebben een horizon van een jaar of langer. Het gaat dus niet om trading, maar echt buy and hold.
In het eerste rapport worden door Jack drie topkwaliteit aandelen besproken. Ik weet ook nog niet welke aandelen het betreft, maar het gaat om een bedrijf dat al jaren top presteert, dat dit jaar haar winst bijna verdubbeld en waarvan voor de komende jaren een winstgroei van jaarlijks meer dan 20% wordt verwacht! Daarbij nog het feit dat het aandeel op dit moment een koers/winstverhouding heeft van nog geen 6.
Ik kan me voorstellen dat het uw nieuwsgierigheid opwekt, want dat deed het bij mij ook. Jack heeft mij echter wel de kenmerken van het aandeel doorgegeven, maar hij geeft ook mij pas komende maandag inzage.
Neemt u eens een kijkje op www.topaandelen.com en leest u vooral goed hoe gedegen hij te werk gaat. U kunt een "Super Rendement Rapport" los bestellen óf u kunt een abonnement nemen. Wees er wel snel bij want hij verkoopt maximaal 300 "losse nummers" en ik controleer hem daarin! Het gaan er dus echt hooguit 300 worden!
Oh ja, hij selecteert alleen aandelen met in zijn ogen een winstpotentieel van minimaal 50% - 100%+.
Lees verder


Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?