woensdag, september 27, 2006

 

De vrekkige belegger

Ik heb enkele weken geleden een E-book geschreven met de titel 'De gelukkige vrek'. U kan dat E-book nog altijd gratis krijgen door het hier aan te vragen: http://www.succesverhaal.nl/ebooks.html
Dat Ebook gaat over kleine besparingen die geen verlies van levenskwaliteit opleveren, maar u in totaal wel duizenden euro's per jaar kunnen schelen.
Nu zou ik eigenlijk ook zo'n boekje moeten gaan schrijven voor de belegger.
Immers zijn we massaal veel te veel geld aan het uitgeven voor onze transacties. Vorige week werd al bekend dat er een initiatief gaat komen dat gratis aandelentransacties wil gaan brengen. Dat is mogelijk omdat een transactie de broker slechts grofweg een euro kost. Laat het er twee zijn, maar de rest is winst of is overhead, net zoals u het wilt noemen en/of de broker het geregeld heeft.
Stel u doet één transactie per week en betaalt daar nu 10 euro voor.
Zo'n zelfde transactie kost u bij de nu goedkoopste broker 4 euro.
50 x 6 euro is een bedrag van 300 euro.
Ik weet niet hoe u in uw geld zit, maar 300 euro per jaar minder uitgeven zonder dat de kwaliteit van mijn leven daalt, dat is nogal wat.
Ik doe zelf niet 1x per week maar meerdere keren per week een transactie dus ik ben letterlijk duizenden euro's per jaar naar brokers en banken aan het overmaken, terwijl ik dat zelf zou kunnen houden en er mee zou kunnen beleggen en nog meer verdienen.
Hoe kan het anders: http://www.stocktradingexpert.com/kiesbestebroker.htm


Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?