maandag, mei 08, 2006

 

Rendementtips adviesservice

Op 9 januari heb ik u in de Beursbox Nieuwsbrief geschreven over Rendementtips, een toen nog vrij nieuwe service die nog altijd voor slechts 5,80 euro per maand bijzonder interessante beleggingstips geeft. Hoe is het de service de afgelopen maanden vergaan?
Dit is de reactie zoals ik hem kreeg vanaf de service verlener. De tekst zegt genoeg:


De 1e tip van januari (die uitkwam na 9-1) heeft 45% opgeleverd toen ik een verkoopadvies gaf (helaas was ik te vroeg want nu staat hij op +80%). Voor de 2e tip van jan heb ik een verkoopadvies na 14% winst gegeven. De tips van feb, maart en april staan bijna allemaal nog op koopwaardig, de rendementen zijn 33, 20, 7, 12, 28 en 3% (op basis van de slotkoersen van 2-5). Verder hebben een aantal oudere tips het ook goed gedaan sinds begin januari.
Als we het vergelijken met de AEX, dan kwam het rendement op 33,4% uit, terwijl de AEX in die periode 12,7% gestegen is.

Kortom, niet slecht... en dan druk ik me voorzichtig uit.
Kijkt u hier voor meer informatie over deze service.


Tom Lassing

www.beursbox.nl




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?