vrijdag, augustus 26, 2005

 

Buffett expert Robert Miles komt binnenkort

Zo nu en dan loop je als belegger of ondernemer tegen een eenmalige kans op... Uw moment als belegger is, nu u dit leest, aangebroken!
U weet dat nog niet, maar ik ga het u nu uitleggen.
U begrijpt dat we Warren Buffett niet even voor ons naar Nederland of België kunnen laten komen en hem dan een dagje voor ons reserveren.
Helaas dat kan echt niet.
Echter... het op één na beste wat er op dit vlak in de wereld te krijgen is, is nu wel bereikbaar! Het mooie is, mijn collega Maarten Verheyen is bereid gevonden dan ook nog eens 50% van de kosten te betalen! U mag namelijk met z'n tweeën komen, voor de prijs van één!
Robert Miles is de man die Warren Buffett van voor naar achter en van onder tot boven bestudeerd heeft. Hij houdt er in Amerika veel seminars over. Hij is echter zelden in Europa. Als hij dan al eens in Europa is, dan is het vrijwel uitsluitend in Engeland.
Zover bekend werd in Nederland of België dit seminar nog nooit gegeven! Een unieke gebeurtenis derhalve en ik raad u aan, als u beleggen serieus neemt en u de Engelse taal machtig bent, deze unieke kans met beide handen aan te grijpen.
Zaterdag 24 september krijgen HOOGUIT 285 personen de kans om dit Seminar in Hasselt (België) bij te wonen. Ik weet niet wanneer de kans verkeken is, immers, vol is vol. Ik raad u echter aan u deze kans niet te laten ontnemen en derhalve snel te reageren. Als u deze kans niet met beide handen aangrijpt moet u mij daar achteraf niet op aankijken. U heeft hier een unieke kans de man te horen die als de stem van Warren Buffett mag gelden. Zo'n seminar heeft de potentie van u een buitengewoon belegger te maken.
Gaat u naar http://www.smartcapital.be/robertmiles/miles.html en geef u snel op.


Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?