dinsdag, mei 17, 2005

 

Stand van zaken vangnetconstructie

Op 11 april publiceerde ik hier op www.beursblogger.nl een vangnetconstructie van Jan Breestraat. Samen met hem keek ik even terug naar de effectiviteit van die constructie.
Jan stuurde me de volgende reactie:
De Vangnetconstructie sep.'05, welke je in de Beurslogger publiceerde, staat momenteel op een winst van E 255,-- (zonder de "gratis" geschr. Calls)
Ik heb hem zelf in 10 voud gedaan en die staat (echter met inbegrip van de "gratis" geschreven Calls) momenteel op een open winst van E 2.432. (Is tussentijds reeds + E 3.290,-- geweest) Beleggers die wat later zijn ingestapt (dus direct na de publicatie) hebben echter waarschijnlijk een véél beter resultaat, omdat de Impl.Vol. toen hoger stond dan bij de officiele start op vrijdag 1 april. Misschien maak ik, ter lering en vermaak, later nog eens nog een tussenverslag.



<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?