vrijdag, juni 22, 2007

 

Dit is waar we het voor doen

(door Jack Hoogland)

"Ik heb nog maar een paar "Super Rendement Rapporten" besteld, en toch kan ik u reeds zeggen dat ik heel tevreden ben met deze rapporten. Ik vind ze heel leerrijk, overzichtelijk en verstaanbaar voor een leek zoals ik. Vooral de professionele en toch voor iedereen verstaanbare manier waarop u de aandelen benadert en aan een grondige en kritische beoordeling onderwerpt, is indrukwekkend. Dat bespaart enorm veel tijd en het is zeer zeker zo dat ik mij niet meer zo rap ongerust maak bij een correctie van de beurs, daar ik aan de lijve ondervonden heb dat de besproken aandelen die ik gekocht heb zich heel rap herstellen na een daling van de beurs. Ik zal in de toekomst zeker nog gebruik maken van uw aanbod en ik denk er zelfs sterk aan om binnenkort een abonnement te nemen."

Uit bovenstaande reactie blijkt duidelijk dat we een zeer positieve impact hebben gehad op het leven van deze belegger. En dat is het belangrijkste compliment wat je kunt krijgen. Deze belegger zit beter in zijn vel dan voorheen, wéét waarin hij belegt en wordt niet meer nerveus van dagelijkse koersbewegingen. Voelt u zich net zo zeker over uw aandelen als deze belegger? Dan complimenteer ik u daar van harte mee.
Bent u toch niet zo zeker over de manier waarop u nu aan het beleggen bent?
Dan is dit misschien het ideale moment op eens te kijken op www.topaandelen.com en nu te beginnen met beleggen in ondergewaardeerde aandelen van zeer goed presterende bedrijven.

Labels: , ,




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?