vrijdag, november 24, 2006

 

Dag van de belegger

Beleggers die vandaag naar de dag voor de belegger gaan, kunnen mij tegen het lijf gaan lopen. Ik had geen zin om een stand te huren. Ik doe mijn oranje Beursbox jas aan en ga op mijn manier aanwezig lopen zijn. Nu kan ik ook wat later komen en u deze nieuwsbrief nog sturen. Dat was met een eigen stand echt niet mogelijk geweest.
Van heel veel collega's weet ik dat ze wel een stand genomen hebben. Enkelen gaan ook presentaties houden.
Ik ga er zeker een aantal van bezoeken en heb op een aantal stands al afspraken voor een bezoekje staan. Er zijn collega's met wie ik al jaren samenwerk, maar die ik dan toch nog nooit daadwerkelijk face to face heb gezien. Sommige daarvan spreek of mail ik bijna wekelijks.
Veel te doen, dus als ik u tegenkom dan zal het waarschijnlijk een redelijk vluchtige ontmoeting zijn.


Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?