donderdag, februari 02, 2006

 

Handelen in Amerikaanse opties

Ik heb gisteren even naast elkaar gelegd welke kosten er voor het handelen Amerikaanse opties in rekening gebracht worden. ABNAMRO vraagt 35 + 10 Euro. Bij E*trade was ik 28 dollar kwijt. InterActive brokers kent voor kleine beleggers een maandelijkse fee van 10 euro, maar de transactie zou nog geen 5 euro gekost hebben. Ik heb daarop toch nog maar weer eens geprobeerd bij IB een rekening te openen. Als u bij IB een rekening opent, zet u dan bij de affiliatecode even het nummer 12604. Voor u het zich afvraagt, Neen, het is niet mijn nummer. Het is het nummer van Jack Hoogland, die ik via deze weg een mazzeltje wil toeschuiven.

------

Deze zomer een exclusieve villa op Kreta?
Ideaal voor wie rust en luxe zoekt!
Een volledig ingerichte Villa, met airco, privé zwembad en auto is zo geregeld.
Mailt u mij op tom@lassing.nl als u hier serieuze interesse in heeft. Ik breng u in contact met de juiste personen op Kreta. Uiteraard krijgt u dan vooraf toegang tot de site alwaar u de beschikbare villa's kunt bewonderen.



Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?