donderdag, januari 26, 2006

 

Beleggen in uranium

Ik krijg veel vragen binnen over hoe beleggers in uranium kunnen beleggen.
Ik wil daarbij aangeven hoe ik dat doe. Ik koop aandelen van mijnen, verwerkers en ga mogelijk zelfs aandelen kopen van bedrijven die nieuwe kerncentrales gaan leveren. Het is een kwestie van zoeken om interessante aandelen te vinden. Ik gebruik daar onder andere de financiƫle site van Yahoo voor.
Wat ik vooral ook doe is werken met call opties op die aandelen. Zeker in zo'n markt die enorm in beweging is (opwaarts) is die hefboom interessant.

Uiteraard zien we dan net een daling van 3% gisteren, maar iedere uptrend heeft haar correcties.
Ik wil hier niet zomaar een lading aandelen noemen die potentieel interessant zijn. Toch kunt u, als u de Trendmethodische Methode aanhangt, al snel aardig een indicatie krijgen in welke hoek u moet zoeken. Hier vindt u de TrendMethodische Aanpak:

http://www.beursbox.nl/trendmethodischeaanpak.html


Tom Lassing

www.beursbox.nl




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?