woensdag, maart 28, 2007
De markt doorzien
De hits in de hitparade, de films die de Oscar winnen. Zaken die niets met de beurs te maken lijken te hebben, maar er toch alles over zeggen. Bepaalt de beurs de economie en 'Social Mood', of is het slechts een weergave van een feit en kunt u ook in grote lijnen beursignalen oppikken door de hitparade goed te volgen?
Het dubbelboek Socionomics, bestaande uit "The Wave Principle of Human Social Behavior and the new science of Socionomics" en "Pioneering studies in Socinomics" zijn een eye-opener voor beleggers. TV kijken en radio luisteren zal nooit meer precies hetzelfde zijn! Uw inzicht in de maatschappij en wat de maatschappij drijft, zal enorm toenemen en daarmee zal uw inzicht als belegger toenemen. Ik heb zelf een gesigneerde versie van dit dubbelboek van de schrijver gekregen. Die is niet te verkrijgen. De inhoud is belangrijker en daarom is dit dubbelboek nu tegen een prachtige aanbiedingsprijs via ons te verkrijgen! Lees meer
http://www.beursbox.nl/socionomics.html. Ik heb slechts 10 sets te pakken kunnen krijgen, dus op = op.
Tom Lassing
www.beursbox.nl
www.beursblogger.nl
Labels: beurs, socionomics, wave principle