maandag, maart 26, 2007

 

Die stiekeme winstvreters, doe er wat aan

Het is weer tijd voor de jaarlijkse belastingaangifte. Zo ook voor mij, en daarom kwam ik dan ook de optelsom van mijn beurshandel kosten tegen. Het was schrikken, het was in totaal over 2006 een bedrag waar we als gezin een flinke vakantie van hadden kunnen bekostigen. De vraag roept zich op, kan dat niet veel goedkoper?
Ik heb al eens een E-book geschreven over besparen zonder er slechter van te worden en Jack Hoogland schreef al eens een E-book over zo goedkoop mogelijk beleggen. Als u ook terugkijkend op uw financiƫn ziet dat er nog enorme besparingen mogelijk zijn, dan is het raadzaam deze twee publicaties eens te lezen. http://www.succesverhaal.nl/ebooks.html
Als u dan toch bezig bent, kijkt u dan ook nog eens naar uw verzekerde producten. Deze aanbieder http://www.investum.nl/CL%20plan.html kan u letterlijk tienduizenden euro's gaan besparen. Als dat niet interessant is, dan weet ik echt niet meer wat ik nog moet doen om uw aandacht richting besparen te trekken!


Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl

Labels: , , ,




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?