donderdag, juni 12, 2008

 

Corporate Express toch overgenomen

Eindelijk ging de top van CE eens praten met Staples en vrijwel direct waren alle problemen voorbij en was de deal rond. Wat is het enige middel ter wereld dat zo'n wonder kan verrichten?
Weet u het al?
Ik wel, naar mijn stellige overtuiging is dat gewoon keiharde cash voor de mannen zelf.
Ze hebben prachtige overname bonussen in het vooruitzicht gekregen en hebben gewoon emmers met geld uit de deal mogen trekken.
natuurlijk, ik kan het nog niet hardmaken, maar het zou me wel heel erg verbazen als de top van CE een ander deals wondermiddel uitgevonden heeft.
De deal is rond op 9,25 euro per aandeel. Nog altijd uitverkoop, maar laat duidelijk zijn, de top van CE was zelf niet in staat om een structureel winstgevend bedrijf met een florerende aandelenkoers neer te zetten. Als ze dat hadden kunnen doen, dan hadden ze dat de afgelopen jaren moeten bewijzen. De deal met Lyreco is ook van de één op de andere dag over. Ik kan me indenken dat de Fransen de topmensen van CE nu op een zwarte lijst zet. Onbetrouwbaar en makkelijk om te kopen, dat lijkt me een mooie omschrijving op die zwarte lijst.


Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl

Labels: , ,




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?