donderdag, mei 29, 2008

 

Inmaxxa aanpassingen

Gisteren kreeg ik als klant van Inmaxxa weer bericht van interne veranderingen binnen de Inmaxxa organisatie. De brief was opvallend positief opgesteld en heeft het over hun enorme groei en hun wens om nog sneller groot te worden.
Daarom nu ook een overname door Inmaxxa in Amsterdam en door uittreding van de oudste partners is nu ook een verhuizing uit Maastricht mogelijk geworden.
Leuk allemaal voor Inmaxxa, maar al dat positivisme toont voor mij als klant, die fors op verlies staat, toch vooral dat ze veel met zichzelf bezig zijn maar dat het voor de klanten naar mijn idee nog altijd niet zo best gaat. Ik kan als klant alleen maar constateren dat het hedge fund waar ik in zit al vanaf de start vrijwel onafgebroken aan het dalen is en na vier a vijf jaar tussen de 40 en 50% op verlies staat. Ik heb er als klant niets aan dat ze van alles veranderen als het mijn belegging in een door hen gevoerd fund niet winstgevend maakt.
Ik kan niet zien hoe hun andere producten het doen, maar in ieder geval heb ik de pech van een product dat het gewoon niet goed doet.
Overigens wilde ik gisteren hun website bezoeken, maar kreeg ik slechts Server Error in '/' Application. te zien.
Ook dat was blijkbaar nog niet helemaal op orde. Toen ik ze er even netjes over wilde bellen, bleek de telefoon ook uitgeschakeld te zijn. Ik kreeg er dus gisteren geen warm gevoel van.
De nieuwe slogan van Inmaxxa is "Kennis is ons vermogen". Met een bestuurder/directeur als Harry Geels klopt dat. Hij is in Nederland één van de mensen die het meest over de theorie van de beurs weet.
De vraag blijft alleen of 'kennis' genoeg is. "Uw winst is ons doel" had mij als klant meer aangesproken, maar dan moet je als dienstverlener ook wel in staat blijken die structurele winst te maken. Ik heb dat bij Inmaxxa helaas nog altijd nog niet gezien. Is dat de reden dat ze dan nu eerst maar even hun wel sterke punt pakken, de enorme kennis van de theorie van Harry Geels?
- Overigens bleek later op de avond de site weer online te zijn. Helaas is de koers van mijn hedgefund nu blijkbaar niet meer via de site te volgen. Al met al krijg ik er nog altijd geen lekker gevoel van. Ik hoop van harte dat ik binnenkort positievere berichten over Inmaxxa kan melden.


Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl

Labels: , ,




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?