dinsdag, maart 20, 2007

 

Gratis Optie Beleggen Cursus

Vanuit de recente Beursbox enquete werd duidelijk dat de helft van de lezers in opties handelen. Daar opties in feite het meest veelzijdige beschikbare beleggingsinstrument zijn, is dat dus eigenlijk een te laag percentage. Immers, naast aandelen zou het niet meer dan logisch zijn dat beleggers ook (af en toe) opties inzetten. Vandaar dat ik, samen met de Stock Management Academie, bezig ben met het ontwikkelen van een gratis online Optie Cursus.
Nu moet ik toegeven dat e.e.a. nog niet helemaal klaar is. Het is dus de vraag of ik het u nu al moet tonen.
Aan de andere kant geldt dan weer, dat eea heel snel gewoon gedaan moet worden als de eerste beleggers zich ingeschreven hebben. Kortom, u kan mij door uw inschrijving dwingen harder te werken.
Als u dus geen probleem hebt met het feit dat we nog af en toe een stijl- of taalfoutje moeten wegwerken, dan kan u vast gaan kijken op www.optiecursus.com.
Vindt u iets dat nadere verbetering nodig heeft, dan hoor ik dat graag van u.

www.optiecursus.com


Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl

Labels: , , , ,




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?