vrijdag, december 22, 2006

 

De beleggers kerstgedachte

Wat wens ik mijn lezers als kerstgedachte toe?
Ik wens u 'meer licht' toe, zodat u, net zoals de dagen de aankomende maanden meer licht zullen geven, u steeds meer het beleggerslicht zult zien.
Als belegger hoop ik dat u nog beter gaat inzien waar de winsten zitten en hoe u de grote verliezen kunt vermijden.

Ook afgelopen jaar bleek trendbeleggen weer goed uit te pakken. Hoewel energie in de zomer een dip kende, is deze trend over heel 2007 fantastisch geweest en lezers van deze nieuwsbrief hebben daar in meerdere opzichten van mee kunnen genieten. Ik verwacht ook voor 2007 zeker een heel interessante energiemarkt. Wie dus trendbeleggen en energiebeleggen op tijd heeft ingezien, heeft het prima gedaan, maar beleggen in Royal Dutch was weer niet de oplossing. Gelukkig voor de adviseurs is beleggen net iets ingewikkelder dan dat.

Ook heeft Jack Hoogland met zijn www.topaandelen.com service bewezen dat ook na drie jaar beurshausse nog altijd spotgoedkope aandelen te vinden zijn en dat je er enorme rendementen mee kan scoren. Als ik één service mag noemen die voor mij de verrassing van 2006 was, dan was het www.topaandelen.com. Naar mijn idee is dat de methode die gaat bewijzen dat Warren Buffett verslagen kan worden.
Ik hoop van harte dat u in 2007 zult inzien dat deze betaalde services zo gek nog niet zijn. Het is net beleggen! Het kost wat investering, maar er is heel wat mee te verdienen


Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?