woensdag, december 13, 2006

 

ABNAMRO problemen en 30% tradingwinst

Twee dagen achter elkaar heeft ABNAMRO problemen met haar Online Bankieren site. Geen reclame voor de bank en behoorlijk lastig werken op deze manier.
Dat was niet de enige klacht die ik gisteren richting de ABNAMRO had. Ik had Turbo's AEX long en zag de AEX gisteren bijna een procent stijgen.
De turbo, met hefboom 10, steeg op datzelfde moment met moeite 2%. Dat product blijft van het ene uiterste naar het andere gaan. Soms is het vele malen beter dan met opties werken, maar dan zo'n dag als gisteren dat het haast bedrog lijkt, heel die handel in Turbo's.

Overigens heb ik vanochtend uiteindelijk wel 30% winst op mijn speculatieve turbo long kunnen nemen. Vanochtend ging deze Turbo ineens wel omhoog. Beleggers die met me meededen (ik heb de tip aan ruim 700 beleggers gestuurd) kunnen nu dus ook een leuke winst optekenen. Opgeven voor de nu nog gratis extra service kan hier.


Tom Lassing

www.beursbox.nl




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?