donderdag, december 15, 2005

 

Beursbox Shop

Uw online fotowinkel
Aanstaande maandag gaat Photomax in Europa live. Naast een fantastische service voor consumenten (ik zal er ook zeker klant worden) biedt Photomax kansen voor iedereen die zijn eigen fotowinkel online wil aanbieden.
Als u toch al eens dacht aan een online bedrijf en u wilt daarbij een enorme professionaliteit uitstralen, overweegt u dan ook deze opzet eens. Kijkt u op www.myphotomax.nl voor de eerste informatie die ik erover heb. De service zal overigens pas ergens rond april 2006 volledig operationeel en beschikbaar komen. Tot die tijd is het assortiment nog beperkt en krijgen de nieuwe ondermeners rustig de tijd hun onderneming vorm te geven.

Meer ge?nteresseerd in beleggers producten?
Op http://www.beleggershop.com heb ik een verzameling van een aantal interessante aanbiedingen geplaatst. Het is slechts een eerste voorzichtige opzet van een beleggersshop. Zonder opmaak en upschmuck. Die grappen komen misschien later nog wel eens.
Als u nog een leuk cadeau voor uzelf of voor een mede belegger zoekt (het is immers de feestmaand) kijkt u dan vooral ook eens op www.beursbox.nl/boeken.html. Als u deze week nog besteld heeft u normaal gesproken de boeken nog voor kerst in huis!

Wilt u weten hoe de professionals over aandelen denken:
www.beleggersweb.com
Ik hoop hier snel een extra uitbreiding op deze site te kunnen plaatsen. Zodra dat het geval is hoort u het van mij!


Tom Lassing

www.beursbox.nl




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?