dinsdag, augustus 02, 2005

 

Verzekerd beleggen verkeerd om

Oftewel, ga nu eens als belegger naar de eigen afgesloten verzekeringen kijken.
Ik deed dat afgelopen weekend en kwam er binnen het uur achter dat ik mezelf honderden euro's per jaar kan besparen door mijn verzekeringen even over te sluiten.
Nu kan ik me indenken dat iemand voor een paar euro per maand die sores niet wil, maar als het al tientjes per maand zijn, wordt het dan niet eens tijd om wakker te worden?
Of heeft u een enorm innige relatie met uw verzekeringsmaatschappij en dat mag een paar centen extra kosten?
Die kans acht ik erg klein.
Zoals gezegd, ik ben al eens gaan kijken en bij mij gaat er zat veranderen. Bij u ook, immers, ziekenfonds en particulier verdwijnen en u moet daar een nieuwe zorgverzekering tegenover stellen.
Als u dan toch over die drempel van verandering heen moet, waarom dan niet in dezelfde moeite even naar de andere verzekeringen kijken? Die honderden euro's per jaar zijn makkelijk verdiend! Sterker nog, u verdiende ze al, maar u laat het u nu uit handen nemen door de te duur afgesloten verzekeringen.


Ik had het dit weekend over met één van vrienden die me kwamen helpen met de verbouwing... Jawel, nog altijd niet helemaal klaar... Hij regelde het dat ik binnen het uur online een deal voor mijn eigen verzekeringen gemaakt had.
Ik heb nu privé de goedkoopste verzekeringen gevonden en het scheelt me op jaarbasis honderden euro's.
Ik zou zeggen, kijk en vergelijk, klikt u daarvoor op deze link


Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?