dinsdag, oktober 03, 2006

 

FDA approval

Het mooie, maar ook de vloek van de FDA toestemmingen, is het feit dat het soms dobbelen is. Ik heb nu een bedrijf dat recent de deksel op haar neus kreeg en daardoor meer dan 50% van haar beurswaarde verloor. Het bedrijf gaat in beroep en dat biedt beleggers interessante kansen.
Immers, is al een enorme waarde verloren gegaan bij de eerste afwijzing. De kou zit dus al goed in het aandeel. Mocht echter de FDA bij het beroep toch overstag gaan, dan hebben we een aandeel in handen dat in korte tijd kan verdubbelen.
Ik zelf heb in die zin pech, dat ik de aandelen al had en dus in de recente daling mee ging. Niet helemaal een probleem, want ik belegde met een restant dat overbleef na eerdere enorme winstnemingen. Het aandeel heeft me de afgelopen jaren veel geduld, maar ook veel geld opgeleverd.
Ik ga niet moelijk doen over welk aandeel het is. U vindt het op de beursbox site. Het enige wat u even moet doen is daar naar toe gaan.


Tom Lassing

www.beursbox.nl




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?