dinsdag, april 04, 2006

 

Crystallex

Dat het niet ieder bedrijf in Venezuela slecht afgaat bewijst Crystallex (KRY).
Het aandeel werd vorig jaar door beleggers gedumpt nadat er twijfels waren over het eigendom van haar nieuwe mijn in Venezuela. De koers ging van 4,50 dollar terug naar 1,30 dollar. Dat was even zwaar slikken vor de aandeelhouders, waarvan ik er één was. Gelukkig heb ik mijn geloof in het bedrijf niet verloren, want nu staan we weer op 4,33 en is het opgelopen verlies weer goedgemaakt. Met mijn aankoop op 2,15 kan ik nu de helft van mijn bezit gaan verkopen en met de winst verder gaan. Of ik die helft nu al wil verkopen weet ik nog niet zo net. Goud is nu erg interessant en KRY gaat nu eerst de vorige top testen. Ik wil eerst wel eens afwachten of die test gaat lukken. Het zou toch zonde zijn nu de helft te verkopen als dan later de test blijkt te lukken.

Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?