maandag, september 26, 2005

 

Turks Vastgoed bijzonder interessant

Vastgoed met 60% korting
De aanwezigen bij de informatiebijeenkomst over Eerste klas vastgoed in Spanje waren het erover eens dat er nog prachtige kansen in Spanje liggen, maar ook dat het niet goedkoop meer is om in Spanje te ontwikkelen op A lokaties.
Er is een land waar u ook NU nog in vastgoed kunt beleggen zoals twintig jaar geleden in Spanje en Frankrijk mogelijk was.
Turkije is namelijk snel bezig de achterstand op Spanje in te halen. Steeds meer West Europeanen zien in dat ook Turkije prachtige mogelijkheden biedt. Ten opzichte van Spanje koopt u daar nog vastgoed met 60% korting. Die achterstand gaat snel ingelopen worden en daar zit uw extra winst als u op tijd grond en vastgoed in bezit hebt.
Graag nodig ik u uit voor een informatiebijeenkomt volgende week maandag 3 oktober nabij Schiphol! Ik hoop u daar te treffen, want ik zal er ook aanwezig zijn. Spreekt u me daar gerust even aan!
Heeft u interesse, mailt u me dan op tom@lassing.nl
Het gaat hier om de mogelijkheid te beleggen in vastgoed, maar u doet dat door te ontwikkelen vastgoed te kopen. Het beleggen zit hem namelijk in het feit dat u na de bouw het gekochte vastgoed weer kunt verkopen. U hoeft dat niet. In dat geval koopt u dus tegen ene bijzonder interessante prijs nieuw ontwikkeld vastgoed in Turkije.

Tom Lassing

www.beursbox.nl

www.beursblogger.nl




<< Home

This page is powered by Blogger. Isn't yours?